.



.





.

10/31/2011

Fantastic - kitchen – towels









In recent days, the weather has stabilized and instead of continuous wind and dark gray skies, the sun is visible again. Reason enough, for staying in the garden as much as possible. Also, thinking, planning, organizing and discussing works so well ;). The best way that works, when I casually knit, embroider or crochet.

By this way I produced these beautiful kitchen towels, which I really appreciate. They are not only decorative, but fantastic for suck water, clean up wonderful and are extremely durable. Currently I have enough towels in use, so that these find a place in a moving box. Incidentally, after several washes they change their color and they are almost white. The crochet border, too. Ok, ok - no one really needs. But who has them, will be happy and will always work with these nostalgic dishcloths ;).

The wonderful flower has given me my son yesterday. Great, isn't it? *happy*

















In den letzten Tagen hat sich das Wetter stabilisiert und statt Dauerwind und dunkelgrauem Himmel ist die Sonne wieder sichtbar. Grund genug, um möglichst viel nach draußen zu verlegen. Auch das Denken, Planen, Organisieren und Diskutieren ;). Am besten funktioniert das bei mir, wenn ich nebenbei stricke, häkle oder sticke.

Dabei sind diese wunderbaren Küchentücher fertig geworden, die ich wirklich sehr schätze. Sie sehen nicht nur dekorativ aus, sondern saugen fantastisch Wasser auf, reinigen prima, lassen sich sehr gut waschen und sind extrem langlebig. Zurzeit habe ich ausreichend Tücher im Gebrauch, so dass diese schon in den Umzugskarton wandern. Übrigens: nach mehrmaligem Waschen verändern sie ihre Farbe und werden fast weiß. Auch der Häkelrand. Ok, ok – niemand  braucht diese Spültücher wirklich, aber wer sie besitzt, wird sich täglich freuen und nicht mehr ohne sie arbeiten wollen ;).

Die Blumen hat mir gestern mein Sohn geschenkt. Toll, oder? *freu*







Tine



.