.



.





.

4/20/2011

Easter still life








Quite honestly... I don't know what I should write about this still life… Maybe: it’s one of a few Easter decorations, which has found access in the other decorations. But somehow I think that this quiet atmosphere explains of alone.

Earlier I’ve snatched my sewing machine and started with the one or other idea I have for weeks … finally!!! :-)



















Ganz ehrlich ..... ich weiß nicht, was ich zu diesem Stillleben schreiben soll... Außer vielleicht: es ist eine der wenigen Osterdekorationen, die überhaupt Zugang in die Gesamtdekoration gefunden hat.  Aber irgendwie meine ich, dass sich diese ruhige Atmosphäre von allein erklärt ;)

Vorhin habe ich mir meine Nähmaschine geschnappt und begonnen,  die eine oder andere Idee, die ich seit Wochen habe, umzusetzen... endlich!!! :-)


Big hugs

          Vintage


.