.



.





.

3/27/2011

DIY - 3-Part Mirror







In the bathroom, I need a mirror with which I can see me also from the side and rear. But I can’t suffer the classic three-part mirror cabinets. Neither made of plastic, still made of wood. :(

What should I do? ......... I built a three-part mirror!
To do this, I bought three identical wooden mirrors and piano band. With the band the mirrors were connected and only the middle with two thick anchor attached to the wall. Already I had a three-part mirror - individual, unique and not a bad compromise ;)  















Im Bad brauche ich einen Spiegel, mit dem ich mich auch von der Seite und von hinten sehen kann. Die klassischen Spiegelschränke kann ich aber überhaupt nicht leiden. Weder aus Plastik, noch aus Holz. :(

Was sollte ich also tun? ......... Also habe ich mir meinen Wunschspiegel selbst gebaut!
Dazu habe ich drei identische Holzspiegel und Klavierband gekauft. Mit dem Band und wurden die Spiegel verbunden und nur der mittlere mit zwei dicken Dübeln an der Wand befestigt. Schon hatte ich einen dreiteiligen und individuellen Badezimmerspiegel -  individuell, einzigartig und kein schlechter Kompromiss ;)


Big hugs

           Vintage

.